право

Re: право

Сообщение ahil » 04 янв 2017, 03:50

Аватар пользователя
ahil
 
Сообщений: 754
Зарегистрирован: 11 дек 2011, 21:00

Re: право

Сообщение ahil » 04 янв 2017, 04:15

https://www.youtube.com/watch?v=S_QnkKSOM9Y

територіальна громада
Аватар пользователя
ahil
 
Сообщений: 754
Зарегистрирован: 11 дек 2011, 21:00

Re: право

Сообщение ahil » 04 янв 2017, 06:11

https://www.youtube.com/watch?v=Z1aYihjc7WE

ГРОМАДСЬКА ДУМКА. ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ. АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ПОГЛЯД

Ленінська система досі працює, азійщина
Аватар пользователя
ahil
 
Сообщений: 754
Зарегистрирован: 11 дек 2011, 21:00

Re: право

Сообщение ahil » 04 янв 2017, 07:28

Римма Миколаївно! Читаю і перечитую увесь вечір оту статтю від івано-франківців про бюджет територіальних громад і послухайте, що у мене виходить, а Ви мене поправте. Якщо вони (злочинці) сільські чи міські ради зробили юридичними особами і ввели їх в реєстр підприємств і організацій, то фактично вони з представницького органу громади, з ради, який за Конституцією мав би лише функцію управляння майном , (ст. 143 Конституції) зробили комунальне підприємство, яке може розпоряджатися і бюджетом, як комунальне підприємство, і майном, а щоб паралізувати їхню самостійність, в Господарський кодекс увели норму ст. 43, ч. 4, про заборону господарської діяльності органам влади і місцевого самоврядування. Тобто створили таке собі Прокрустове ложе для громад – функцію громади- власника, - розпорядника коштів віддали раді, як комунальному підприємстві (все по Конституції), а функцію господарника блокували Господарським кодексом. Долі вони об’єднали два бюджети місцевий (громади) і державний і рахунки обох бюджетів і з двох банків державного (казначейство) і комунального зробили один - казначейство, унеможлививши комунальну банківську систему, яка б була керована на місцях громадами. Бо місцевий бюджет зараз - це лише податки, якими теж керують зверху. Якщо на світі є Бог, а він є, то таке «западло» для громад могла придумати лише якась дуже хитра ворожа ЗАРАЗА. А якщо все правильно, то бюджет громади не може називатися бюджетом якоїсь ради, тобто комунального підприємства, і треба вимагати виправити цю помилку.


Підробка Кравчуком Л. М. Закону УССР № 1297 від 05.07.1991р. «Про вибори Президента УССР» як основа до позову за кримінальним статтями до Л.Кравчука та самопроголошених народних депутатів

Друк

Деталі
Опубліковано: Середа, 11 грудня 2013, 21:36
Автор: Галина Никитина
Перегляди: 48221

підробкою, безпосередньо Кравчуком Л. М. Закону УССР № 1297 від 05.07.1991 року «Про вибори Президента УССР» - виборів першого Президента України ніколи не призначалось на 1.12.1991р. і ніколи не проводилось.

У з’вязку з підробкою, безпосередньо Кравчуком Л. М. Закону УССР № 1297 від 05.07.1991 року «Про вибори Президента УССР» та обставинами з призначення Постановою Верховної Ради УССР № 1299 від 5.07.1991р. на 01.12.1991 виборів саме Президента УССР, незаперечно доводиться що виборів першого Президента України ніколи не призначалось на 1.12.1991р. і ніколи не проводилось.
В Підтвердження вищенаведеного дивись….

1) Закон УРСР «Про Президента УРСР» № 1295 від 5.07.1991р.; Постанову Верховної Ради УРСР «Про введення в дію Закону УРСР «Про вибори Президента УРСР» № 1298 від 5.07.1991р. ; Закон України № 1299 від 5.07.1991р. «Про вибори Президента УРСР, та сьогодні між ними підроблений Кравчуком Л.М. «Закон України «Про вибори Президента України» № 1297 від 5.07.1991р. (????).

Ще одним підтвердженням факту відсутності призначення та проведення 1.12.1991р. виборів першого Президента України, є відсутність Постанови Верховної Ради України в період з 24.08.1991 по 01.12.1991 року з призначення виборів президента України на 01.12.1991 року.

Також в природі не існує доказів прийняття присяги Кравчуком Л.М., Президента України, тим більше, встановленої положеннями Закону УССР «Про Президента УССР».

Для створення видимості прийняття такої присяги у спосіб «встановлений законом» Кравчук Л.М., був вимушений опублікувати в Урядовому курєрі за 05.12.1991 року спеціальну фотографію на якій начеб-то, Він приймає присягу Президента України, на Конституції України, - якої 05.12.1991 року ще не існувало в природі.

Таким чином,

відсутність існування доказів з призначення на 1.12.1991р. виборів першого Президента України; відсутність доказів проведення 1.12.1991р. виборів першого Президента України, відсутність доказів прийняття Кравчуком Л.М. присяги першого Президента України, у спосіб встановлений законом; та відсутність виборів 24.08.1991 року народних депутатів України 1-го скликання, в наступному виключає жодну можливість 450 державним заколотникам, в тому числі і Кравчуку Л.М., шляхом самопроголошення та шляхом захоплення приміщення Верховної Ради УССР, - приміщення законодавчого органу національної держави України, СТАТИ у законний спосіб Народними депутатами України першого скликання та першим Президентом України.


У свою чергу вищевказані обставини, повністю виключають останнім законним шляхом, припинити у кримінальному кодексі УССР дію розстрільних статей.

Крім того, за обставин

другого захоплення 450 представниками політичних партій 26.03.2002 року приміщень Верховної Ради УССР, в супереч закону про вибори народних депутатів, який діяв на той час, також не створював останнім законних прав для внесення у Кримінальний Кодекс УССР в частині припинення дії розстрільних статей.


Також:

третє захоплення 450 представниками політичних партій, 26.03.2006 року- приміщення Верховної ради УССР, які не представляли виборців територіальних громад народу української нації, не створювало останнім права внести зміни у Кримінальне законодавство УССР в частині покарання розстрілом.


Крім того,

рішенням Конституційного суду від 30.09.2010 року було визнано незаконним Закон України №2222 від грудня 2004 року, а з ним незаконними і пропорціно - змішані вибори народних депутатів України, за участю учасників виборчого процесу з найменуванням політичних партій та тільки членів політичних партій.


Також

за відсутність в природі Указу жодного Президента України про створення юридичної особи публічного права з найменуванням Верховна Рада України не створює жодним 450 предуркам від політичних партій сьогодні не тільки себе видавати народними депутатами України, в супереч Рішенню Конституційного суду від 30.09.2010 року та всупереч Декларації про державний суверенітет України від 16.07.1990 року, яка є основою нової Конституції України та її нових законів, а і не створює жодних прав вносити у Кримінальне законодавство УССР (України) зміни в частині припинення саме тих статей, якими передбачено розстріл за державну зраду та за посягання на національну державність народу української нації.


І останнє: за обставин

24.08.1991р. незаконного створення на державній території Національної держави Україна, саме 450 - ма громадянами УССР, з яких 70% - не представляли народ Української нації, своєї власної держави, - з найменуванням – «самостійна українська держава – України», - це так само як у Сполучених Штатах Америки, створити ще одні тільки вже «самостійні Сполучені Штати Америки», сьогодні,


повністю підтверджує існування масштабного державного заколоту в період з 24.08.1991 року та ще по цей час, та існування сьогодні законних підстав, всім первинним субєктам національної держави України, для створення органів прямого управління, встановлених 1-м реченням розділу 1 ст.143 Конституції України, у тому числі надзвичайних комітетів для проведення до вищої міри покарання - розстрілу всіх самопроголошених народних депутатів України, від політичних партій, які незаконно виникли протягом 20 років, та засновниками яких у своїй більшості є представники таких національних меншин України, які мають власні національні держави, національні економіки та національну державність, і тому
за жодних обставин не могли, представляти територіальні громади народу національної держави України, - територіальні громади народу української нації.


В підтвердження дії до цього часу державного заколоту, дивись АКТ проголошення незалежності України від 24.08.1991р., зроблений самопроголошеною Верховною Радою України та Постанову цієї самопроголошеної Верховної ради України №1442 від 24.08.1991 року, де дослівно,


– у 1-му випадку, - « Проголошує незалежність України та створення самостійної української держави – України» (???); та у 2-му випадку, - « Наша республіка – незалежна демократична держава . На її території проживає більш як 110 національностей серед яких РОСІЯНИ, ЄВРЕЇ , БІЛОРУСИ, МОЛДАВАНИ , ПОЛЯКИ , БОЛГАРИ , УГОРЦІ , КРИМСЬКІ ТАТАРИ , ГАГАУЗИ та ІНШІ. /- Українців і близько не має – НЕ ПРОЖИВАЮТЬ./,

Голова Президії Верховної Ради України - Л. Кравчук 24.серпня 1991р № 1442 – ХІІ
http://www.ridnavira.org/index.php/9-be ... akonu-1297
Аватар пользователя
ahil
 
Сообщений: 754
Зарегистрирован: 11 дек 2011, 21:00

Re: право

Сообщение ahil » 31 янв 2017, 22:11

https://www.youtube.com/watch?v=GUG7D7MQ8_M

Янтарь копают – щепки летят
Аватар пользователя
ahil
 
Сообщений: 754
Зарегистрирован: 11 дек 2011, 21:00

Re: право

Сообщение geo » 21 фев 2017, 20:41

Похожие преступления в Иркутске
5 апреля 2011 года были арестованы 18-летние Артём Ануфриев и Никита Лыткин по подозрению в 16 преступлениях — 6 убийствах и 10 покушениях. Во время следствия выяснилось, что Артём и Никита подражали многим серийным убийцам, включая «днепропетровских маньяков». В 2013 году Иркутский областной суд приговорил Ануфриева к пожизненному заключению, Лыткина — к 20 годам лишения свободы

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0 ... 0%BA%D0%B8
Аватар пользователя
geo
 
Сообщений: 1148
Зарегистрирован: 06 фев 2012, 17:35

боротьба з корупцією

Сообщение geo » 25 фев 2017, 00:48

діотизм, який щойно стався в Парламенті навіть мене, навіть після трьох років роботи в умовах клептократичної більшості, вбиває.

Розказую.

Згідно закону про антикорупційне бюро, воно має щороку проходити зовнішній аудит. Аудиторів мають призначати Парламент, Президент та Уряд. Обов`язкова умова - досвід роботи в міжнародних організаціях, включно з судами чи прокуратурою.

Наш парламентський комітет заздалегідь провів відкритий конкурс, звернувшись до посольств США, ЄС та Великобританії з проханням допомогти знайти добрих аудиторів для Антикорупційного бюро України.

Американські партнери порадили заступника Генерального інспектора Роберта Сторча. Він регулярно робить аудит ФБР. ЄС запропонував Джованні Кесслера - керівника Управління боротьби з шахрайством. Це управління, зокрема, розслідує зараз справу Марі Ле Пен.

Ми подякували за обидві номінації і рішенням комітету одноголосно рекомендували Парламенту призначити аудитором Антикорупційного бюро від Ради Сторча, а кандидатуру Кесслера запропонували Уряду.

Далі я два місяці просив спікера Парламенту Андрія Парубія визначити дату голосування, щоб заздалегідь запросити заступника Генерального інспектора США.

Андрій відмовчувався.

Сьогодні вночі - о 00:00 в порядок денний спікером було внесено питання призначення аудитора для НАБУ. Без жодного попередження навіть мене, не кажучи вже про Роберта.

Вранці стало зрозуміло чому. Коли ми дійшли до цього пункту порядку денного, на трибуну вийшов лідер фракції Блоку Петра Порошенка Ігор Гринів. І оголосив, що дві фракції вносять кандидатуру людини на ім`я Найджел Браун.

Хто це, ніхто не знав. Я подзвонив Vitaliy Shabunin з Центру протидії корупції з проханням терміново хоча б загуглити висуванця від БПП.

Сам я в цей час намагався пояснити спікеру і депутатам пропрезидентській фракції, що такі пропозиції неможливо вносити на розгляд з голосу, без вивчення кандидатури в комітеті.

Парубій сказав, що юристи йому пояснили, що можна.

Більше того, виявилося, що цей Найджел Браун присутній на засіданні Парламенту. Спікер запропонував ставити йому запитання. З відповідей випливало, що кандидат або юрист, або бізнесмен з Великобританії. На запитання, хто його запросив бути аудитором Антикорупційного бюро, і хто привів до Ради, пан Браун відповідав: "I don`t know".

Я звернув увагу Парламенту, що за такою "процедурою" БПП міг би номінувати мого сусіда Яріка, і ми просто не маємо права так робити таке призначення.

Спікер натомість оголосив рейтингове голосування.

За заступника Генерального інспектора США, який проводить аудит ФБР, проголосувало 76 депутатів - http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/radan_gs09 ... g_id=10971.

За чи то юриста, чи то бізнесмена з Великобританії - 205 - http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/radan_gs09 ... g_id=10972.

Після цього Парламент вирішив повернути рішення в наш комітет на доопрацювання.

В мене запитання до Ігоря Гриніва, Андрія Парубія та інших учасників ідіотизму.

А які серйозні спеціалісти у сфері протидії корупції з цивілізованих держав після цього захочуть мати справу з Верховною Радою України?

І чи ви усвідомлюєте як цей ідіотизм сприймуть в уряді Сполучених Штатів - найбільшого нашого міжнародного партнера як у сфері протидії корупції, так і у захисті від путінської агресії?

Клептократи ідіотські.

...

Пишу вибачення Роберту Сторчу

https://www.facebook.com/IegorSoboliev/ ... 9633539348
Аватар пользователя
geo
 
Сообщений: 1148
Зарегистрирован: 06 фев 2012, 17:35

Пред.

Вернуться в Житейский

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

cron